Mi és az esküvőnk

Tervek, ötletek, benyomások több-kevesebb részlettel a szervezésről, a szervezőkről.

Ruha téma

2011.03.30. 16:36 | lafemme | Szólj hozzá!

Lehet a lányok nagy sajnálatára, de az én legnagyobb örömömre nem fogok hosszas beszámolót tartani első-második-harmadik-sokadik ruhapróbáról, a miskolci és környékbeli szalonokról ecsetelve jót és rosszat, mert sajnos vagy inkább szerencsére nem volt alkalmam ezen viszontagságokat átélni.

Tudni kell, hogy a legnagyobb parám a ruha téma volt.
Még éppcsak kimondtam hogy esküvő lesz és már az összes nőismerősöm a ruhámat tervezte és osztották az észt hogy ilyen meg olyan legyen. Én aki pedig gyűlöletesen utálok vásárolni, próbálgatni egyre jnkább elgondolkodtam, hogy hogyan is legyen.... ez valamikor január közepén lehetett.

Elmentem hát az esküvő kiállításra ötleteket gyűjteni, hogy legalább fogalmam legyen mit is szeretnék, mit tudnék magamon elképzelni. Elég nehéz, ugyanis farmer-póló-sportcipő kombinációt hordok amikor csak lehet. Persze itt végre igazán nőci lehet az ember (úgy értem külsőleg is), szóval megerőltettem magam és a fantáziámat és kimentem körülnézni a vásárra.
Na ott csak lestem ahogy mások mit össze tudnak boldogan, minden feszélyezettség nélkül parádézni és a tömeg szeme láttára próbálgatni, pörögni-forogni az óriási tükrök előtt az empire ruhákban, jaaajjjj....
Nem sokat segített, erre nem vágytam.

Szerencsére a Bató-házban van egy jó ismerősünk aki felajánlotta, hogy nézzek meg minden kötöttség nélkül 1-2 ruhát, hátha előrébb leszek. A fazon kb. kialakult, a fűzővel meg nehéz teljesen mellé nyúlni méret ügyben, szóval irány a világháló, ott ugye még mindig nagyobb a választék mint Miskolcon:-)
Megfordult a fejemben a bérlés is, de ma a bérleti díjak a csillagos eget verik, alakítani meg mindenképp kell, akár bérlem, akár megveszem a ruhát. A varratást mint lehetőséget csak végső esetre tartogattam, mert még mindig kerülöm a próbálgatást na vajon hol vegyünk be még egy kicsit....áááá, nem....

Szóval a net, tájékozódjunk mennyibe is kerülnek a használt, az új designer vagy épp noname ruhák kishazánkban.

És szembejött a ruha amit kerestem, kb az első 1/2 órában. Persze utána még órákat böngésztem, de legalább nem heteket mint szoktam sokkal jelentéktelenebb ügyekben.

Végül meg is rendeltem a gyártótól, egyenesen Dániából. Lilly, két részes, fűzős, A vonalú szoknyával, visszafogott, nem túl habos-babos-csipkés-csilli-villi, egyszerűen szép.
1 hét alatt ideért, kicsit be kell venni belőle, de azt akármelyik ruhából kellene, akárholis veszem akármennyiért, mert nem igazán vagyok standard konfekcióméret.
Nem idei modell ugyan, de ez csak az árán látszik :-))))

A bejegyzés trackback címe:

https://ideneskuszunk.blog.hu/api/trackback/id/tr662782743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: külcsín
süti beállítások módosítása